Makanan Sahur dan Berbuka Today/Tmr

(Makanan berbuka tadi dan sahur untuk esok pagi)

I masak lambat hari nie around 6.30pm sebab I tak tau apa nak makan/berbuka/sahur. Sahur pagi tadi I tak makan nasi pun, yela lauk asam pedas macam sedih je, nak tengok pun tak lalu Malu nak jamu Vagg kalau datang rumah nih ekekee...

Seperti biasa makanan berbuka dan lauk sahur yang cukup simple dari I. I dah cakap I seorang yang senang nak di beri makan dan tak memilih.. kalau sesiapa nak bela I memang tak rugi, tak keluar banyak belanja hehehe.. Ayat mintak belas kasihan, maklumla dah senja-senja nie terpikir sapa nak jaga I... (sambil menjeling kat orang yang tengah baca nie)...

Ok, macam biasa, I nak gi mandi sambil mata ini sudah mula layu, sebelah mata dah terkatup masa I menulis nih..........

Comments

vagg© said…
sis talking about asam pedas.. i sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gile kalo makan ngan telur dadar. really reminds me of the days when i was in primary. mak dah masak awal-awal lauk. balik skolah tengah hari kalo ada lauk asam pedas, sure i goreng telur dadar utk makan skali. rasa cam sesuai gile asam pedas ngan telur dadar. org lain i xtau hahahaa.

oh btw.. nothing wrong with the food presentation as long as we cooked it by ourselves. simple but means a lot, remember the motto? haha
Misty said…
oh..sis tak pernah rasa makan dgn telur dadar..ok nanti kalau sis buat asam pedas sis akan ikut resepi vagg tu..

food presentation buruk yg amat hahaha..sis malas nak hias atau nak ambik dari sudut memana..

motto? offcourse I remember, motto sikal mat rempit I also remember maaaa....

Popular posts from this blog

Kuih Kapit, Sepit, Love Letters or Egg Rolls

Kisah Mesin Ais

Kisahku dan Gigiku