Monday, August 23, 2010

Update/Baju Raya ChoCho Sedara


At the moment I tengah busy menjahit 2 pieces/set of curtain for two sliding door, one for master bedroom another one untuk living room, two set of roman blind of two panels and one set of roman blind of one panel. I have a long way to go, so far bahagian lace I dah buat tinggal lace for living room sebab kain tak cukup. Tah macam mana measure hari tu hahaha... Yang kain tebal I dah gunting tapi tak jahit apa-apa lagi.. I hope sempat la for this coming Hari Raya sebab yang lama tu bukan aje dah kumpul habuk tapi kalau tarik sikit sure reput hahaha.., colour tu tak payah cerita la..lusuh yang amat.

Gambar baju kurung kat atas nie was the first one that I ever made for my chocho sedara. I tak pernah buat baju budak-budak before this. I was so worried that it might not fit her but thanks God it did. Kain tu I beli and I tak charge mak dia apa-apa. I saje nak buat surprise kat mak dia, Aida.

Gambar kat atas nie mak dia bagi kain and I buat and I tak charge jugak.


Gambar baju yang colour biru tu kain I beli and yang pink tu mak dia beli. Nie pun I tak charge. At least I learnt new thing..and I'm so happy walaupun tak lawa tapi jadi la jugak kan...

Hari nie I tak bersahur malas nak bangun sebab tidur lambat malam tadi around 2am watching movie kat rumah... sekarang nie perut I dah krook krrook.. Ok la bye I nak sembahyang zuhur..

No comments:

My Birthday Part 1

So today is my birthday.  At this age rasanya sama je, xde ada apa yang berbeza cuma I rasa I'm more mature in handling any kind of ...