Sunday, April 1, 2012

Dari JB Balik Ke KL


Next day around 11am we checked out from the hotel. I told my husband that I want to go to JPO one last time as I need to check on the cosmetic/perfume. Aritu tak sempat nak survey sebab kelam kabut beli perfume husband I. Sampai sana both of us terus ke cosmetic shop. I tanya whether they sell SKII since I've been using it for the last 14 years and harga makin lama makin naik mahal. Unfortunately, they only have Estee Lauder and Clinique, which was far cheaper than the normal price. I rasa macam nak bertukar balik ke Estee je bila tengok harga, imagine potongan sampai or more than RM50! I'm still toying with the idea though.

Then I decided to check the price for the perfume. Wah! potongan sungguh menarik! I must buy at least one. Lepas cium a few I decided on DKNY and Dreaming Tommy Hilfiger. DKNY 100ml kalau harga biasa RM210 kat JPO RM157.50. As for Dreaming Tommy Hilfiger 100ml,harga biasa RM290 kat JPO RM198. Then husband I suruh I ambik a few lipstic and eye shadow. I kata tak payah la, I bukannya kerja pun beside yang kat rumah masih ada lagi untuk I guna bila keluar jalan-jalan.

Then we decided to leave right away and not to have lunch there. Both tak lapar lagi. Furthermore, takut lambat sampai and jam nanti. Sepanjang-panjang jalan nak balik tu, I tak tidur sebab I tak nak husband I ngantuk sebab tak ada orang layan dia. As usual husband I akan mengutuk setiap kereta yang potong dia. Husband I kan pemandu yang berhemah, tapi disebabkan kehemahannya I jadi stress sebab slow sangat pada pandangan F1 I ini.

Around 5pm, sampai la rumah. Balik rumah, I masuk bilik, tengok lampu bathroom kat master bedroom, I lupa nak tutup..and air paip bocor wakaka..nasib baik menitik-nitik kalau tidak habis banjir satu rumah.

Sekian kisah percutian singkat I....

No comments:

My Birthday Part 1

So today is my birthday.  At this age rasanya sama je, xde ada apa yang berbeza cuma I rasa I'm more mature in handling any kind of ...