Monday, June 20, 2011

Last Saturday ke Pasar Seni


Hari nie around 2pm both of us keluar sebab yesterday husband I suggested that we go to Pasar Seni for my photo session. On the way nak ke situ, husband I suggested that we go to Putrajaya or Taman Bunga instead. But since hujan we decided tostick to the original plan aje. Sampai situ I tengok orang tak ramai and mula la cari angle yang I rasa ok for me to snap.

I was sort of disappointed as I didn’t see many “nice” or menepati jiwa I untuk gambar-gambar di ambil. Nak ambik gambar kat luar, tiba-tiba I rasa kelaparan la pulak kan. So both of us pegi makan kat Ginger Restaurant. Masa tengah order-order tiba-tiba perut I memulas yang amat, I decided to make a dash to the toilet. Lama la jugak I melepas, sampai husband I risau and called me. I think it must be the roti canai that we ate for breakfast early in the morning. But I tak makan kuah kari tu banyak-banyak, I cuma celup kat ujung roti aje, asal ambik rasa, but I’m pretty sure the kuah was the culprit.

Balik kat restaurant tu, I makan sikit aje, mood dah tak ada kan. Nak ambik gambar dalam restaurant tu pun malas, I cuma ambik a few je. Lepas makan, perut I masih lagi rasa tak sedap. Lepas ambik gambar sikit-sikit both of us decided to go back. Dalam perjalanan nak balik I told him that I nak pegi ke Taman Bunga as I was not sastisfied with the pictures that I took but when we passed by the place, I changed my mind, kan tiba-tiba tengah bejalan-jalan kat dalam tu, perut meragam balik, tak sempat nak pegi ke toilet kan tercir dalam seluar. So we decided to just go back.

Last Saturday was the most disappointed day in my photography “career” life.

No comments:

My Birthday Part 1

So today is my birthday.  At this age rasanya sama je, xde ada apa yang berbeza cuma I rasa I'm more mature in handling any kind of ...