Saturday, January 1, 2011

Azam Tahun Baru...

I tak tau la apa azam I dah sebabkan I don’t carry on with my azam each time I berazam nih. I just pikir nak buat or berubah but I can never stand by it. I tak pernah take it seriously. So I guess that is not an azam la kan. Azam is something that we say, want, determine and we plan to do exactly just that. But this year I seriously want to lose my weight. I have 4kg to go after that I akan maintain. Excercise? I mesti betul-betul buat nie, tak nak hangat-hangat pancake je. Bukan apa, I kurang semangat la kalau buat sorang-sorang, nak harapkan husband I sebagai peneman or kawan se excercise hmmm..tak payah la... Ade je alasan, sakit kaki la, doctor tak kasi... ntah bila dia pegi visit doctor, tak penah tau pun I since semua bende dia story kat I especially kalau part nak menagih simpati atau menceritakan penderitaan diri. Tiap-tiap hari routine buang air besar pun dia cakap kat I. Other than that I tak ada azam yang lain and I tak ada apa-apa wish list pun.

Anyway, my/our first activities for today on our first day of the year was lunch kat cosy house GE and the first thing that I grab was a calendar RM15.00 kat MPH sebab I dah bising tak ada calendar hehe..

Sekian...

No comments:

My Birthday Part 1

So today is my birthday.  At this age rasanya sama je, xde ada apa yang berbeza cuma I rasa I'm more mature in handling any kind of ...