Wednesday, March 31, 2010

If You Could See Me Now - Cecelia Ahern


Buku nie best giler, highly recommended, bestttt..I tak tau macam mana nak describe..korang baca la sendiri sebabkan kalau I bagitau nanti tak ada element of surprise.. Heart wrenching laa.. the way and as usual Ceceila nie pandai betul bermain dengan perasaan kita. Seperti buku beliau yang lepas-lepas, penceritaan yang details and vivid.. Dan seperti biasa, abis baca buku nie seperti menonton sebuah filem romantic comedy, love, sad, happy, crazy.. everything into one and create such a wonderful, breathtakingly beautiful story. You know after you read a good book you will enhale/exhale your breath without realising it? Well..that is my reaction after closing the last page of this book......

No comments:

My Birthday Part 1

So today is my birthday.  At this age rasanya sama je, xde ada apa yang berbeza cuma I rasa I'm more mature in handling any kind of ...